Az ügyviteli rendszerek piaca nem egyszerű. A kiválasztás a vevők részéről komoly mérlegelést igényel, a kivitelezés pedig számos buktatót rejt. Éppen ezért sok cég halogatja a szoftver cseréjét, még akkor is, amikor már inkább hátráltatja a régi programjuk a munkájukat, mintsem támogatná.
De hol keresnek a váltást fontolgató cégek először, ha elszánják magukat a váltásra? Természetesen a Google-ön. És mivel kevés alkalom nyílik az értékesítésre, a szoftverházak egymás lábán taposnak, a hirdetési liciteket már-már irreális szintekre tornászva. Viszonteladóként ebbe a játékba nem érdemes beszállnom, mert pont azokra kellene licitálnom, akiknek a termékét forgalmazom.
Ezért arra gondoltam, hogy más csatornát keresek, és
azt a pénzt, amit hirdetésre költenék, inkább Neked adom!
Mi az ajánlat?
Arra szeretnélek megkérni, hogy járj nyitott fülekkel és ha az ismerősi körödben -- bárhol az országban, nem csak Budapesten! -- valaki szemlátomást szenved az ügyviteli dolgaitól, például:
- Excelben vagy kockás papíron vezet nyilvántartásokat, amiből nem lehet tudni, hogy ki és mikor nyúlt hozzá utoljára
- a visszatérő hó végi számlázásnál egy egész napra elérhetetlen lesz (pedig elég lenne 2 percre)
- a kollégáival napi több tucat e-mailen keresztül oszt meg információkat, akik emiatt a nap felében csak ezeket szortírozzák érdemi munka helyett
- több rendszert használ párhuzamosan, amik között copy-paste-tel másolgat (mondjuk webáruház és számlázó program között)
akkor hozz össze minket, cserébe minden vevő után
10% jutalékot fizetek Neked!
Mit kell tenned?
Ilyen esetekben csak küldj egy e-mailt, valami ilyesmit:
Szia Ákos,
Most beszéltem egy ismerősömmel, Gipsz Jakabbal, aki a Kapanyélgyártó Kft-nél dolgozik, mint értékesítő. Arról panaszkodott, hogy nem tudja nyomon követni a projektjeit, a végén mindig kockás papíron kell kiszámolnia, mennyire volt az ügy nyereséges. A telefonszáma 20/123-4567. Nyugodtan hivatkozz Rám, már mondtam neki, hogy ismerek valakit, aki ezzel foglalkozik és lehet, hogy megoldást tud nyújtani a problémájára.
Röviden: ajánlás az, amikor tudom, kivel fogok beszélni, hol érem el, és nem lepődik meg, ha felhívom. Nem kell eladnod neki a terméket, az az én dolgom. Ha először inkább megkérdeznéd, hogy "tudunk-e olyat?" akkor pedig nyugodtan hívj fel előtte.
Mi után jár ez a 10% és mekkora összeget jelent?
A bevételem két komponensből áll össze: a licenc értékesítéséből és a mellé nyújtott bevezetési szolgáltatásból. Mindkettő után jár Neked a 10%. A licenc ára a választott moduloktól és a felhasználók számától függ, a szolgáltatási díjam pedig a rendszer implementálására és a felhasználók oktatására fordított időtől. Előfordulhat, hogy valaki csak licencet vesz és megoldja a bevezetést önmaga. Egy átlagos, 5-8 fős vállalkozásnál, ha szolgáltatásaimat is igénybe veszik a Neked fizetendő összeg
könnyedén meghaladhatja a 60-70.000 Ft-ot.
Nagyobb cég, több felhasználós licenc, több oktatás --> több pénz. Mindkettőnknek.
Szerintem ez nem rossz ajánlat egy pár soros e-mail-ért ;)
Az elérhetőségeimet itt találod
Ha -- érthető módon - először szeretnél velem személyesen megismerkedni és egy pillantást vetni a szoftverre, vagy csak kérdéseid vannak, mielőtt bárhová beajánlanál, örömmel leülök Veled egy kávéra, keress bizalommal!