Többet érdemelsz egy számlázó programnál

KKV Ügyvitel

KKV Ügyvitel

Rólunk mondták

2015. június 30. - Hertay Ákos

Cégünk az ACTUAL Integrált Ügyviteli Rendszert immár 14. éve fejleszti, és a program a 2006. évtől segíti a hazai KKV-k munkáját.

Ákos a szoftver piacra kerülést követő második évben ismerte meg az ACTUAL rendszert. Az eltelt évek alatt a program által biztosított lehetőségek megismerésén túl, a gyakorlatból vett ötleteivel segíti építő módon a továbbfejlesztést. Aktív részt, esetenként vezető szerepet vállalt az ACTUAL rendszer több vállalkozásban történő bevezetésében. Felismerte a rendszerben rejlő azt a lehetőséget, hogy általános programként ugyan, de testre szabhatósága miatt szinte bármely ágazatban működő cég teljes megelégedéssel használhatja.

Fentiek alapján nyugodt szívvel ajánlom Ákos tudásának, tapasztalatának, mint az ACTUAL hivatalos, szerződött viszonteladójának igénybevételét egy, a piacon már bizonyított integrált rendszer megismertetésében és bevezetésében.

Takács Zoltán, Kronos Trade Kft.

Informatikai kereskedő- és szolgáltató cégként szükségünk volt egy olyan megoldásra, aminek segítségével gyorsabban és precízebben tudjuk kiszolgálni az ügyfeleinket, legyen szó akár gyártásról, idegen nyelvű export számláról vagy szériaszám alapján indított garanciális ügyintézésről. Ákos segítségével megtaláltuk ezt a rendszert és alig több, mint egy hét alatt sikerült a segítéségével bevezetni.

Jánszki Péter, SysInfo Kft.

Egy nagyon egyszerű számlázó programról váltottunk integrált ügyvitelre Ákos tanácsára. Jármű és alkatrész importtal, illetve nagy- és kiskereskedelemmel foglalkozva egyre nehézkesebbé vált a készletkezelés, a viszonteladókkal, ügyfelekkel kapcsolatos üzleti folyamatok kézben tartása. Az Actual integráltan kezeli ezeket a folyamatokat, így naprakészen látjuk a készleteket, miből mennyi van raktáron, mikor érkezett, milyen áron, melyik partnerünknél milyen termékek vannak, mikor, mit, mennyit vettek. Rengeteg időt spórolunk, és sok korábbi problémát szüntettünk meg a segítségével.

Béza Dániel, Agroquad Kft.

Ákos ajánlását követően próbáltuk ki az Actual Ügyviteli rendszert, melyet már több mint hat éve használunk kereskedelmi és szolgáltató cégeinknél készletnyilvántartásra, számlázásra, általános ügyvitelre. A dolog pikantériája, hogy egyszerű, mezei ADSL-kapcsolatokkal felvértezett telephelyeken is működnie kellett, melyhez további partner a Logmein Hamachi VPN-kliens. A rendszert pont azért választottuk és imádjuk, mert minimális sávszélességen is nagyszerűen működő, és így virtualizálva gyakorlatilag bárhol a világon hozzáférhető kereskedelmi rendszert kaptunk.

Ady Krisztián, Szalka-Medical Kft.

 

Az e-kereskedelem tantárgy fontos része, hogy a hallgatók a webáruházak valós működési problémáival szembesüljenek, a tankönyvi leírások helyett a gyakorlatból értsék meg, hogy működik a webáruház jogi, logisztikai, ügyviteli háttere. Ákost azért hívtam, mert be tudja mutatni, hogyan lehetünk képben a vállalkozás tényleges helyzetéről, hogyan működik a megrendelés adminisztrációja, a számlázás és az ügyvitel mindennapjai: példák, feladatok, lehetséges problémák, vicces megoldások. Nem csalódtam. A hallgatók sem.

Kenéz András, EDUTUS Főiskola, adjunktus, e-kereskedelem tantárgyfelelős

 

Mielőtt projektet zárunk, kérlek kezdj el fogalmazni egy minél részletesebb referencialevelet, amit majd alá fogok írni. Nagyon nagyra becsülöm a munkádat, óriási segítség volt már eddig is – és a lényeg, hogy azt kaptam, amit kértem.

Banos Gergely ügyvezető, Szerverház Kft.

 

2013 februártól alkalmazzuk az Actual Ügyviteli rendszert. 2 évig szinte csak a kereskedelmi modulját műveltük a gyakorlatban. 2015 végén jött el az idő, hogy a pénzügyi modul alkalmazása megkerülhetetlenné vált. Ákos felvállalta, hogy a tervezéstől, a kivitelezésig végigviszi a modul bevezetését, oktatását. Előzetes felmérést követően 2 napra beköltözött cégünkhöz. A 2.nap végére a teljes pénzügyi modul átadásra került a felhasználók részére a napi pénzügyi folyamatokkal összhangban, a szükséges történelmi adatok betöltve, minden felhasználó kioktatva, az egyes folyamatok a gyakorlatban tesztelve, a rendszer élesben indult aznap. Ákostól lényegre törő, korrekt ügyfélkezelést kaptunk, azzal az ígérettel, hogy probléma esetén rendelkezésre áll, de 3 hónap után sincs probléma. 2016-ban egy új világ nyílt meg a társaság pénzügyeinek kezelésében.

Torzsa József ügyvezető, Europutz Kft.

A nyár elején amikor beindítottam a PC alkatrész kiskereskedésem, tudatosult bennem hogy nem lesz elég a számlatömb, és a pénztárgép. Az akkori számlázóprogramom, (ami inkább szolgáltatások számlázására használtam) ugyan rendelkezett készletnyilvántartó funkcióval, de hamar kiderült hogy sok sebből vérzik. Ákossal több mint 10 éve ismerjük egymást, ismertem már a szolgáltatásait és ismertem az előző sikerre vitt cégét is. Amikor megkerestem a feladattal, szinte nyitott kapukat döngettem. A megbeszélések alatt gyorsan és pontosan felmérte az igényeinket, és megtervezte az oktatás menetét is. Az bevezetés gyorsan és szakszerűen zajlott, a végére még az a kolléga is pontosan értette a bizonylatolást és a rendszer működését aki előtte még sosem találkozott komplex számlázó készletnyilvántartó, és munkalapkezelő rendszerrel.

Több mint 5 hónapja használjuk a rendszert, azért néha még hibázunk, de ha valamilyen megoldhatatlannak tűnő feladattal felhívjuk Ákost akkor ő gyorsan talál rá megoldást, és segít is megoldani a feladatot vagy telefonos vagy távoli eléréses segítséggel.

Kovácsik Gábor ügyvezető, Balance 2000 Kft.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kkv-ugyvitel.blog.hu/api/trackback/id/tr406672917
süti beállítások módosítása