Többet érdemelsz egy számlázó programnál

KKV Ügyvitel

Interaktív workshop: hogyan legyen profi az ügyviteled?

2015. augusztus 25. - Hertay Ákos

Nap mint nap szembesülök azzal, hogy kiváló szakemberek és cégvezetők egymástól függetlenül végigjárják ugyanazt a kínkeserves utat az ügyviteli rendszer kiválasztása kapcsán és kényszerűségből feltalálják maguknak a spanyolviaszt vagy egy ügyes sales rábeszélőkéjének köszönhetően felesleges kompromisszumokba kényszerítik magukat.

Úgy döntöttem, hogy - szoftverfüggetlen - ügyviteli tanácsadóként megosztom a tapasztalataimat 5-8 fős kis csoportokkal egy interaktív, egész napos beszélgetés keretében. Nem (csak) arról fogunk beszélgetni, hogy milyen szempontok alapján válasszunk szoftvert, hanem elsősorban arról, hogy hogyan válik jobbá a céged, mitől és hogyan lesz könnyebb a munkád?

Egyben tisztában vagyok azzal is, hogy a cégvezetők ideje drága, ezért tisztelettel megspórolnám Neked a felesleges köröket: nem kell először ingyenes e-book-ért kötelező hírlevélre feliratkoznod, és nincs "még 10 dolog amit feltétlenül tudni kell, mielőtt bármit csinál az ember" okoskodás, csak és kizárólag

valódi, gyakorlatias információ, szemtől-szembe.

Témák (a teljesség igénye nélkül):

  • Mi a különbség az ügyviteli és vállalatirányítási rendszer között? Melyikre van szükségem?
  • Mire kell figyelni a szoftver kiválasztásnál? Mik a valódi igényeid?
  • Hogyan lesznek ezáltal elégedettebb vevőim?
  • Telepített vagy online megoldást válasszak? Vásárlás vagy bérlet?
  • Mit tudunk, akarunk és mit érdemes adminisztrálni?
  • Milyen folyamatokat tudunk felgyorsítani, átláthatóbbá tenni és automatizálni? Hogyan?
  • Ki legyen a belső projektgazda? Melyik alkalmazottnak hogyan változik meg az élete?
  • Milyen költségekre számíthatunk a licenc díján felül?
  • Hogyan készüljünk fel a bevezetésre? Mikorra ütemezzük?
  • Hogyan oktassuk a kollégákat?
  • Milyen belső ellenállással kell számolnunk és hogyan kezeljük?
  • Hogyan delegáljunk és ellenőrizzünk?
  • Mikor jönnek az eredmények, mikor és hogyan térül meg egy ilyen rendszer bevezetés?


Kinek ajánlom:

Olyan 2-100 főt foglalkoztató cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek:

  • tudják, hogy egy cég adminisztrációs tevékenysége jóval több, mint számlázás
  • már elkezdtek egy kiválasztási folyamatot és ehhez szempontokra és módszerekre van szükségük
  • felismerték, hogy a Excel egy kiváló szoftver, de nyilvántartásokra csak korlátozottan alkalmas
  • sejtik, hogy a copy-paste egy nagyon drága munkafolyamat
  • a cégen belül az információkat e-mailben osztják meg egymással
  • szeretnének kevesebbet dolgozni, több időt tölteni a hobbijukkal vagy a családjukkal


Amit a nap folyamán és utána kapsz:


Alap csomag:

  • rengeteg hasznos információ
  • egy finom ebéd
  • számos felelősen gondolkozó vezető társasága
  • Elégedettség garanciát: ebédkor eldöntheted, hogy maradsz-e délutánra vagy inkább visszakéred a pénzed

 

Prémium csomag (az Alap csomagon felül):

  • 2 órás személyes konzultáció a telephelyeden, amikor csak a Te cégedről beszélünk, őszintén és kíméletlenül
  • vendégem leszel egy üzleti reggelire a Bizalmi Körben
  • hozzáférsz rengeteg kipróbált specifikus kapcsolatomhoz, nem kell vakon tapogatóznod (szoftverfejlesztők, webfejlesztők, marketing-tanácsadók, grafikusok, könyvelők/könyvvizsgálók, munkaügyi jogász, pályázatíró, coach stb.)
  • Lesz egy bónusz ajándékom, ami egymagában többet ér, mint a fizetendő részvételi díj, de erről csak a személyes konzultáció után van értelme beszélni, amikor már jobban megismertük egymást.


Amit nem kapsz:

  • Szoftverbemutatót

A bejegyzés trackback címe:

https://kkv-ugyvitel.blog.hu/api/trackback/id/tr847732642