Többet érdemelsz egy számlázó programnál

KKV Ügyvitel

KKV Ügyvitel

Bemutatkozás

2015. február 19. - Hertay Ákos

Miről szól a KKV Ügyvitel?

 
A KKV Ügyvitel blog nem egy konkrét szoftverről szól. Segíteni akar azoknak a KKV-nak, akik rájöttek, hogy többre van szükségük, mint egy számlázóprogram, hiszen a cégük nem csak számláz: rendeléseket teljesít, gyárt, szolgáltat. Ehhez pedig szükségük van a megfelelő szoftveres támogatásra és(!) gondolkodásmódbeli változtatásokra.

Célom, hogy partnereimnek a szoftver értékesítésén túl segítsek átlendülni a kezdeti akadályokon, és saját tapasztalatommal is segítsek átláthatóbb, eredményesebb és hatékonyabb működésre bírni saját cégüket, úgy, hogy értem, mire van szüksége és mit kérdez a raktáros, a pénzügyes, az értékesítő és a cégvezető. Erről bővebben a Szolgáltatások alatt olvashat.


Honnan jövök?


Korábban az informatika területén dolgoztam. Kezdetben szülővárosomban, Mohácson szervizesként, később kereskedőként, majd üzletvezetőként. 2002-ben költöztem Budapestre, ahol egy disztribútornál a szerver üzletágat és a marketinget láttam el, majd innen egy informatikai megoldásszállítóhoz szegődtem értékesítési vezetőnek.

33_Hertay_Akos_4356r.jpgkép: IT Business

2008-ban saját céget alapítottam Takforsys Üzleti Informatika néven. 2011-ben a Művészetek Palotájában a Vezetői mesterkurzus keretében adtam elő, 2012-ben a Nomád cégvezető napon, míg 2015-ben a Piac és Profit Webáruház trendek kapcsán kértek fel előadásra. Közben rendszeresen publikáltam a HWSW-re, az IT Business mellett a TV2 is készített velem interjút.

A cégemet 2013 szeptemberében adtam el, amikor visszautasíthatatlan ajánlatot kaptam a világpiac vezető PC gyártójától, hogy partner-managerként a viszonteladókat támogassam. Mint azóta kiderült, a multis cégkultúra nem igazán az én világom, ezért 2014-ben eljöttem. Mivel nem akartam se a korábbi munkahelyem, se a volt saját cégem konkurenséhez szegődni, ezért más iparágat kerestem. Korábban vezetőként, ügyvezetőként már körbe kellett járnom az ügyvitel szervezés és a szoftver-kiválasztás kérdését, a bevezetés körüli teendőket, miközben több alkalommal segítettem másoknak is végigjárni ezt az utat. Így kötöttem ki végül az ügyviteli rendszerek piacán.

 

Ismerjen meg néhány kiragadott előnyt,
amit elérhet egy ügyviteli rendszer segítségével,
nézze meg, milyen szolgáltatásokat nyújtunk mellé
és vegye fel velünk a kapcsolatot,
vagy iratkozzon fel hírlevelünkre!

A bejegyzés trackback címe:

https://kkv-ugyvitel.blog.hu/api/trackback/id/tr466672909
süti beállítások módosítása